close
Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-娛樂
即時新聞-娛樂 
Looking for something light while keeping you safe and comfortable during extended waterside activities?

Shop New Drainmaker Shoe for Men, Women and Kids at Columbia!
From our sponsors
羅志祥力挺星爺 「我們一樣怪吧!」
Sep 15th 2014, 04:45

羅志祥(小豬)在香港紅館一連兩場《2014舞魂再現演唱會巡迴香港站》,昨晚順利落幕。慶功會上,對於近來周星馳因被向太砲轟事件,曾和周星馳合作電影《西遊.降魔篇》,現又合作新片《美人魚》的小豬,則力挺星爺:「我覺得他很好,我們相處愉快,他從沒罵我。星爺說我跟他很相似,一樣怪吧,我們相對時有很多奇怪的話,曾試過拍戲時我在角落望著兩塊樹葉很久,星爺問我做什麼,我說在想樹葉誰幫它改名,星爺就說我好奇怪。」
 
合作時覺得如何?私下會見面嗎?小豬表示:「我們私底下沒出來,拍戲時會聊天,會一起吃飯,我們有時還會比賽誰帥一點,結果我輸了一點。」 (李彥初/綜合報導)

羅志祥昨在香港舉行巡迴演唱會。



【臉團】:臉書熱門粉絲團最新動態大集合

【蘋論陣線】:最新評論及獨立媒體每日總覽

有話要說 投稿「即時論壇」

onlineopinions@appledaily.com.tw

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nbvjg94pt2zub 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()