close
Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
亞太用戶持續大衰退,威寶恢復正成長
Apr 1st 2014, 23:43

亞太真的爛不是我要說

手機規格(在以前 不是智慧機時代) 怪異又發燙

收訊是還可接受 但就是通話品質很不OK 雜訊聲音糊 常常對方說什麼都通不清楚 換遠傳講就一清二楚

不知道有沒有不少情侶辦亞太 跟我一樣因為吵架時聽不懂對方說什麼 而越吵越火.....

當初合約到時 想說再撐幾個月就好 我就要直接退掉 把遠傳NP到中華辦IPHONE

結果跟我說 因為我沒續約 所以沒有網內互打免費了! 一整個無言 帳單有暴增 我還撐了好幾個月

" 好幾個月沒有網內互打免費的亞太! "

網內沒有免費 我還辦你亞太幹嘛 硬要逼我續約 還跟我說要續20個月 真的是瘋了

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nbvjg94pt2zub 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()