close
Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-娛樂
即時新聞-娛樂 
大膽庶民酸整型 皇后不爽惹!
Mar 26th 2015, 04:01

皇后娘娘蔡少芬位高權重,但庶民意見她還是很在意。昨天她在微博放病容照,結果網友懷疑她整型。
 
娘娘不爽了,今早特地回應:「笑死我了!剛看評論,很多人說我做了雙眼皮了...好吧!我承認我做了雙眼皮...在我媽媽的肚腹中時候!」網友也打抱不平:「有這個年紀才做的嗎?娘娘年輕時可是美顏盛世呀。」但也有人只相信眼睛看到的,繼續問她「哪裡做的」?(趙大智/台北報導)

蔡少芬以前就有雙眼皮。翻攝網路




<<即時新聞動起來>>

【動即時】:最鄉民的影音頻道

【蘋論陣線】:最新評論及獨立媒體每日總覽

有話要說 投稿「即時論壇」

onlineopinions@appledaily.com.tw

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nbvjg94pt2zub 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()