close
Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
有人用過爐連烤嗎?
Jan 25th 2015, 14:05

我在美國也是這種的,我的經驗是

1.門太大,如果廚房空間不大,要打到全開,再拿東西出來時要側身施力,很重手
如果烤盤已經有一定的重量,再加上食物更考驗臂力

2.要蹲下去拿東西,也是不太順手,就連稍微要打開看一下食物都要彎腰加轉頭

3.熱度一定有,但不會燙,
不過台灣夏天已經很熱了,就算是溫溫的也會讓怕熱的人覺得不舒服
這點我不知道高級機型能不能做到完全沒熱度

我現在在台灣是用嵌入式的
高度可以自己決定,我認為比較符合人體功學
開門瞬間的熱氣也不會一直衝到臉上
雖然容積會比較小,但放進一隻火雞還綽綽有餘,對一般家庭很夠用了

另外我覺得電爐加熱方式很慢
我太太之前不耐煩乾脆自己買台大功率的電磁爐

Recommended article: Chomsky: We Are All – Fill in the Blank.
This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nbvjg94pt2zub 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()